Оплата

Безготівковий платіж згідно з договором.

Повернення товару і повернення грошей

У відповідності до положень Закону України «Про захист прав споживачів», споживач – фізична особа має право можливість протягом 14 днів обміняти або повернути куплений товар, якщо він з якоїсь причини йому не підійшов. Дані правила обміну поширюються на непродовольчий товар належної якості за умови, що він не використовувався і зберіг товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ (чек), виданий споживачеві під час покупки.

Згідно п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов’язаний:

  1. Перед початком експлуатації товару ознайомитися з правилами експлуатації;
  2. В разі необхідності отримати роз’яснення умов та правил використання товару – звернутися за роз’ясненням до продавця;
  3. Користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
  4. З метою запобігання негативним, для споживача наслідків, стосовно використання товару – дотримуватися рекомендацій виробника щодо заходів безпеки та експлуатаційним правилам, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися умов безпеки, встановлені для товарів такого роду.

Заміна товару або повернення грошей можливий тільки при дотриманні всіх заходів і процедур. У разі, якщо причиною повернення або заміни стало неналежне якість товару, то оплату за зворотну пересилку бере на себе продавець. Якщо ж придбаний товар був належної якості, але товар з якоїсь причини не підійшов покупцеві протягом 14 днів з моменту отримання, то зворотню відправку, а також пересилання грошей (післяплатою) здійснює покупець.

У разі повернення товару, повернення коштів здійснюється шляхом безготівкового перерахування на розрахункові реквізити покупця протягом семи днів з дня отримання товару продавцем. Датою отримання вважається чек від транспортної компанії або дата підписання з обох сторін видаткової накладної на повернення.
Вам відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо:
• товар, немає недоліків,
• не є новим, тобто був у використанні, має сліди використання;
• з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів
• при перевірці якості товару були виявленні ознаки стороннього втручання або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
• відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, повної комплектації товару

Терміни повернення і обміну

Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотній доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

ТОВ «5Брікс» не приховує закон про захист прав споживачів, а акцентує увагу на ньому. Ми гарантуємо повернення товару якщо виникають якісь нюанси в роботі, і постійну безкоштовну консультацію клієнта. Це дозволяє нашим клієнтам бути захищеними і впевненими що придбали якісний товар! Також до наших переваг відноситься: висока якість товару; швидка відправка замовлення; індивідуальний підхід; консультація клієнта; доступні ціни.

Відповідно до Закону, компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному законодавстві.